Search for:

Oferujemy Państwu kompleksowe rozwiązania, które pomogą podczas procesów digitalizacji i zarządzania firmowymi dokumentami:

  • esSCAN – moduł skanowania oraz indeksowania dokumentów – współpracuje ze skanerami i urządzeniami wielofunkcyjnymi dostępnymi na rynku, umożliwia rozpoznawanie kodów kreskowych oraz poprawę jakości zeskanowanych dokumentów, wykorzystuje OCR i ICR do odczytu pisma drukowanego i odręcznego.
  • esFLOW – moduł elektronicznych obiegów dokumentów – umożliwia aktywne tworzenie, procesowanie i akceptację dokumentów oraz spraw (np. umów, ofert, wniosków urlopowych), pozyskiwanie danych z dokumentów (np. z faktur kosztowych, zakupowych). Odwzorowuje strukturę firmy wraz z określeniem zastępstw. Zapewnia możliwość integracji z CRM, kancelarią, obsługą faksów i e-maili.
  • esDOC – moduł archiwum elektronicznego – służy do przechowywania i przeglądania dokumentów elektronicznych oraz nanoszenia notatek, zaciemniania lub podkreślania wybranych fragmentów w materiale. Dostęp do dokumentów za pośrednictwem przeglądarki internetowej mają wybrani pracownicy – posiadający unikatowe loginy i hasła, co gwarantuje bezpieczeństwo przechowywanych informacji.
  • esPOST – moduł elektronicznej kancelarii – umożliwia rejestrację korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz automatyczne tworzenie, niezbędnej w każdej firmie, książki podawczej.
  • esARCH – moduł wspierający archiwum tradycyjne – stworzony z myślą o  Klientach przechowujących dokumenty w naszym archiwum tradycyjnym. Ułatwia zamawianie oryginalnych dokumentów lub ich skanów, informuje o statusie każdego dokumentu.

Umożliwiamy implementację systemu na serwerach Klienta. Wdrażane przez nas rozwiązania działają także w oparciu o nowoczesny model Cloud Computing (SaaS – Software as a Service).

Integrujemy nasze rozwiązania z zewnętrznymi programami księgowymi oraz systemami klasy ERP.

Wykorzystujemy pliki cookies.
Jak używamy Ciasteczek    Więcej
ZGADZAM SIĘ